fbpx

ניקוי רעלים והרזיה

אין זה סוד שרבים מהאנשים מבקשים להרזות כמה וכמה פעמים לאורך החיים, כאשר כל פעם היא מעין מלחמה

אישית – מעין אתגר שיש לעמוד בו. עם זאת, לו הייתה לנו שיטה שהיינו יכולים להסתמך עליה ולדעת שהיא אכן מותאמת לנו, כלומר שהיא עונה בדיוק על הצרכים האישיים שלנו, הרי שלא היה צורך לראות במשימת ההרזיה מלחמה, אלא ניתן היה לראות בכך משימה שניתן לעמוד בה ובסופה ניתן ליהנות מתוצאות מרשימות. על כן ראשית כל יש להבין שעבור כל אדם ואדם אמורה להיות נוסחת הרזייה שונה, ולו כי באופן עקרוני אנחנו שונים האחד מהשני, ועל כן מן הראוי שהטיפול יהיה נקודתי ולא כוללני.

מגוון סיבות שמובילות להשמנה

יש להבין שהשמנה אינה נובעת רק מאכילה מופרזת, או מגנים כאלו או אחרים, אלא בעיית השמנה גם עשויה לנבוע ממקום רגשי, מבעיה בזרימת הדם, מטראומה, ממתח ממושך, מבלוטת תריס שאינה מאוזנת, מחוסר תנועה של הגוף, ממאגרי שומן שאינם מצליחים להשתחרר ועוד- שורת הסיבות האפשריות הינה ארוכה וממשיכה לפרוט עוד תתי סיבות מגוונות. על כן ניתן להבין שעל מנת לעמוד כראוי במשימת ההרזיה, יש להבין מהיכן נובעת הבעיה. אחרת ניתן לנסות ואף להשתדל הרבה שלא לצורך, כאשר בסופו של יום התוצאה עשויה להיות מאכזבת, או מטעה, כלומר עשויה להתגלות כזמנית.

תיקון הבעיה מהיסוד

מי שפונה לרפואה המשלימה, מהר מאוד מוצא שכיום צמד המונחים "ניקוי רעלים והרזיה" הולכים ביחד יד ביד, ולו מתוך תפישה שע"י ניקוי הגוף ניתן לשקם את שאר המערכות שבין היתר קשורות להליך ההשמנה. מכאן שללא ספק כאשר מאבחנים נכון, ובוחנים שיטות שכוללות ניקוי רעלים, הרי שניתן להשיג תוצאות מרשימות שהולכות יחד אתכם לאורך זמן, וזאת כי מדובר בתיקון הבעיה מן היסוד.

יש פתרון

לצד הצמד "ניקוי רעלים והרזיה", גם ניתן למצוא את צמד המילים "טיפול רגשי והרזייה". הכול תלוי מהו מקור החסימה והבעיה. על כן יש להישאר עם ראש פתוח, ויש לדעת שלא פעם הרפואה המשלימה מנצחת היכן שהרפואה הקונבנציונאלית נכשלת. העיקר שאתם לא תרימו ידיים ותזכו לחוש בנוח עם גופכם וכמובן להיות בריאים.

מאמרים נוספים

דם בצואה, דמם רקטלי, פרוקטיטיס

דם בצואה

דם בצואה (צואה דמית, דימום רקטלי), הוא אחת התופעות הנפוצות במערכת העיכול, אשר עשויה להצביע על בעיה הדורשת טיפול. מדובר על תופעה של מעבר דם

קרא עוד »
כאבי בטן

כאבי בטן

כאב בטן הוא אחד הביטויים השכיחים ביותר למחלות המערבות את דופן הבטן או איברים הנמצאים באזור הבטן. בחלק מהמקרים, ידועה לנו הסיבה לכאב, כמו במקרים

קרא עוד »
נגישות
Call Now Button