fbpx
צוות מכון הניג

אודות מכון הניג

גוף האדם הוא מהיצירות המורכבות והמופלאות ביותר שנוצרו בטבע. מכון הניג לרפואה טבעית הוקם במטרה לשמר את הפלא הזה ולדאוג לפעילותו המיטבית.

מערכת העיכול, שהיא גם האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, אחראית לאספקת האנרגיה הנדרשת לגוף לתפקודו התקין ולסילוק הפסולת והרעלים הנוצרים תוך כדי. היא גם אוצרת בתוכה את המיקרו-ביו האנושי המכיל את כל החיידקים הטובים שממלאים תפקידים חיוניים בגוף, אבל בזאת לא מסתכמת חשיבותה.

מערכת העיכול מנהלת יחסי גומלין ישירים עם מוח האדם ואחראית ליצור חומרים חיוניים, כמו הסרוטונין למשל, שאחראיים על מצב רוחנו ותחושת האושר שלנו. לא בכדי, היא נקראת גם המוח השני של הגוף.

ב-12 שנות פעילותו התמחה המכון בחקר מערכת העיכול, בסיבות שמונעות ממנה לתפקד כהלכה ובטיפול בשורשי הבעיות ולא רק בהעלמת הסימפטומים, שמעידים על בעיות במערכת העיכול וחוזרים להופיע כל עוד לא טופלה הבעיה מן השורש. כדי לטפל בשורש הבעיה, יש לאבחן נכון את הבעיה. להבין למשל מה גורם לדלקת בקיבה או במעיים ולא רק לנסות להעלים אותה. חשוב להבין, לדוגמה, מדוע נוצרת אנמיה למרות שאנחנו מטופלים בכדורי ברזל?

מהי הייחודיות של מכון הניג?

יחודו של מכון הניג, שהוא המכון הגדול בישראל לטיפול טבעי במערכת העיכול, הוא בשיתוף הידע, דרכי הטיפול ותוצאות הטיפול בין כל המטפלים של המכון. שיתוף זה מאיץ את הבנת תהליכי הריפוי הנכונים. המכון הוא גם הראשון בארץ, שפיתח תהליך אסטרטגי ייחודי וחדשני של לווי צמוד על ידי צוות המטפלים בכל מהלך הטיפול למקסום אפקטיביות הטיפול. 

במקביל הוקמה גם HENIGPRO, שהיא זרוע המחקר ופיתוח הפורמולות היחודיות של המכון. בתהליך הליווי נבחנות הפורמולות היחודיות שמפתח המכון והמשוב שמתקבל מן המטופלים בזמן אמת משמש לשיפור מתמיד של הפורמולות כדי להתאימן למטופלים לקבלת תוצאות מקסימליות.

בראש המכון המונה כ-20 מטפלים מוסמכים עומד יאיר הניג, מפתח שיטת הניג לטיפול במערכת העיכול. יאיר אחראי גם על פיתוח הפורמולות הייחודיות של HENIGPRO, ועל הטמעת תהליכי הריפוי בקרב צוות מטפלי המכון. כמנכ"ל המכון מכהן איציק בן שמעון ולצידם עומדת יהודית טופל המנהלת המקצועית של המכון בעלת ND בנטורופתיה ומי שכיהנה במשך 23 שנה כמנהלת מכללת רידמן ירושלים. 

שיתוף הידע, תהליך הליווי היחודי, הפיידבק הרציף מן המטופלים לגבי יעילות הפורמולות, הם בין הסיבות העיקריות לכך שיותר מ85 אחוז מבין אלפי מטופלי המכון בארץ ובחו"ל הצליחו להחלים מהבעיות שליוו אותם חודשים ארוכים ולפעמים גם שנים ולשמר את תוצאות הטיפול באמצעות אורח חיים בריא.

 

נגישות
Call Now Button